حرفه و کار | بلاگ

حرفه و کار

ساخت وبلاگ
دانلود انیمیشن Pat & Mat پت و مت قسمت بیست ویکم
دانلود انیمیشن پت و مت قسمت بیست ویکم

Pat & Mat

همکاران و دوستان گرامی در صورت تمایل می توانید این انیمیشن که مرتبط با درس کاروفناوری نیز می باشد را در اوقات فراغت کلاس پخش نمایید با تاکید بر اینکه کار و اندیشه به هم مرتبط است تا علاقمندی دانش آموزان به درس بیشتر و همچنین باعث تنوع در کلاس شود.

حجم 31مگابایت

فرمت Avi

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 280 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 11:51

دانلود نرم افزار ساخت محتواهای آموزشی BB.TestAssistant.Expert.v3.2.2.2128
دانلود نرم افزار ساخت محتواهای آموزشی

BB.TestAssistant.Expert.v3.2.2.2128

با این برنامه کاربردی می توانید نرم افزار های محتوای درسی و آموزشی بسازید و از آنها در امر تدریس استفاده نمایید. برنامه هایی از نوع فیلم های آموزشی و برنامه های تعاملی

حجم 13 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 356 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:56

چاپگر رسام چیست؟

رسام:

رسام در واقع چاپ گری است که برای تولید خروجی در ابعاد بزرگ و با وضوح بالا استفاده می شود. این وسیله خروجی در مواردی مانند تهیه ی نقشه ها، طراحی های معماری و حتی تصاویر سه بعدی به کار می رود. رسام ها دارای انواع مختلفی هستند که در این جا به معرفی آنها می پردازیم.

رسام قلمی:

این دستگاه با حرکت دادن قلم روی کاغذ، عملاً خروجی را روی کاغذ می کشد. در نتیجه به دلیل پیوسته بودن خطوط از وضوح بسیار بالایی برخوردار است (در این جا خطوط از نقاط ریز که در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل شده است) این نوع رسام ارزان ترین و متداول ترین نوع رسام برای مصارفی مانند طراحی به کمک رایانه (CAD) می باشد. از معایب این نوع رسام سرعت پایین و عدم قابلیت آن در ترسیم اشکال توپر و سایه زدن است.

رسام جوهر افشان:

این رسام با پاشیدن قطرات جوهر بر سطح کاغذ می تواند اشکال توپر و هم چنین خطوط را ترسیم کند. این نوع رسام سریع، بی صدا و دارای کیفیت مطلوب است. اشکال عمده ی این رسام همان اشکال چاپ گر جوهر افشان، یعنی بالا بودن هزینه ی نگه داری است. از این نوع رسام برای طراحی های مهندسی به خصوص در صنعت اتومبیل سازی استفاده میشود.

رسام الکترواستاتیک:

در این نوع رسام از بارهای الکتریکی ساکن برای ایجاد تصاویری که از نقاط بسیار ریز تشکیل شده اند، استفاده شده است. کاغذی که در این نوع رسام به کار می رود از نوع خاصی است که با مواد شیمیایی پوشانده شده است و گران قیمت است.مواد شیمیایی به کار رفته در تولید این نوع کاغذ مضر هستند. این رسام از دو نوع قبل سریع تر است و در مواردی مانند امور تبلیغاتی که به تیراژ و کیفیت بالا نیاز است، به کار می رود.

رسام گرمایی:

در این رسام از کاغذی که به گرما حساس است و هم چنین سوزن هایی که با استفاده از الکتریسیته داغ می شوند، استفاده می شود. همانند رسام الکترواستاتیک، این رسام برای تولید خروجی در حجم بالا است. این نوع نوع رسام تنها می تواند خروجی دو رنگ تولید کند و قیمت کاغذ آن گران است. از این رسام بیش تر در تهیه ی نقشه ها استفاده می شود.

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 588 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:41

دانلود کلیپ نحوه تا کردن پیراهن و تی شرت مورد استفاده در تدریس پودمان پوشاک کاروفناوری

http://suherfe.blogfa.comhttp://suherfe.blogfa.com

دانلود کلیپ  نحوه تا کردن پیراهن و تی شرت

این کلیپ های جالب نحوه تا کردن پیراهن تی شرت را آموزش می دهد شما می توانید با دیدن این کلیپ ها تی شرت را با سرعت زیاد تا نمایید.

مورد استفاده در تدریس پودمان پوشاک کاروفناوری

 

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 286 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:43

دانلود کلیپ ورزشی کلیپ خنده دار فوتبال

دانلود کلیپ ورزشی

دانلود کلیپ خنده دار فوتبال

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 335 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:03

تحقیق کاروفناوری - پودمان پوشاک کاروفناوری هفتم - لکه و لکه گیری
http://suherfe.blogfa.comhttp://suherfe.blogfa.com
تحقیق کاروفناوری - پودمان پوشاک کاروفناوری هفتم

لکه زدایی - لکه و لکه گیری

۱– لکه میوه

اگر این لکه بر روی پارچه سفید بود ، کافی است با آب و صابون آن را بشویید . اگر لکه روی پارچه پشمی بود آب اکسیژنه 20% را با چند قطره آمونیاک مخلوط کرده با آن لکه را پاک کنید. اگر لکه روی پارچه های ابریشمی سفید و یا رنگی بود آب و الکل سفید 90% را به نسبت مساوی مخلوط کرده و با آن لکه را محو کنید.

۲– لکه چربی

برای از بین بردن لکه چربی قسمت لکه شده را با کمی محلول نمک و الکل بمالید . اگر لکه چربی روی پارچه ابریشمی است با یک برگ کاغذ خشک کن روی قسمت لکه شده را بپوشانید و اتوی داغ را محکم روی آن فشار دهید تا لکه ناپدید شود.

۳– لکه نوشابه روی فرش

برای از بین بردن لکه نوشابه می توانید کمی نمک بر روی لکه تازه بپاشید و بعد اسفنجی را خیس نموده روی لکه بکشید و سپس با آب گرم به وسیله اسفنج آبکشی کنید.

۴– لکه شیر

برای از بین بردن لکه حاصل از شیر لازم است آمونیاک را به مقدار زیاد رقیق کرده و کمی نمک به آن بیفزایید و لکه را با این محلول پاک نماییدو بلافاصله آب بکشید.

۵– لکه جوهر خودنویس

برای محو کردن این نوع لکه ها آب ژاول را با آب سرد مخلوط کرده روی لکه بمالید .در صورتی که لکه روی پارچه ای که از الیاف مصنوعی تهیه شده ایجاد شد می توانید با آبلیموی خالص آن را بر طرف نمائید. چنانچه این لکه روی قالی و پارچه های کرکدار بود ابتدا با کمی شیر خوب لکه را خیس کنید و بعد با پنبه آن را پاک نمائید و در آخر با آب و صابون لکه های حاصل از شیر را بشویید.

اگر مرکب سیاه است ابتدا محل را خیس کرده روی آن کمی نمک آشپزخانه بریزید و سپس با پنبه مالش دهید و چنانچه نتیجه نگرفتید مخلوطی از گلیسرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و سپس با آب و پودر دستی خوب شست و شو دهید . البته می توانیداز آب ژاول هم استفاده کنید.

۶– لکه خودکار

برای از بین بردن این نوع لکه اسفنجی را به شیر آغشته کنید و روی لکه بمالید .

۷– لکه خون از روی قالی ها و مبل ها

بهترین چاره این است که مقداری نشاسته را ( به نسبت بزرگی و کوچکی لکه )در آب مخلوط کنید و به هم بزنید تا خمیر نسبتاًغلیظی بدست آید . آنگاه روی لکه خون را با این خمیر بپوشانید و بعد از خشک شدن نشاسته ها ، آنها را بتراشید و با برس محل لکه را پاک کنید.

۸– لکه زرد سوختگی

اگر لباس شما در اثر سوختگی یا سیگار زرد شده است حبه قندی را روی لکه بکشید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا لکه از بین برود.

۹ – لکه قیر

برای از بین بردن لکه قیر از بنزین استفاده کنید.

۱۰– لکه عرق بدن

اگر لباس سفید شما لکه های عرق بدن دارد کافیست مقداری محلول آب نمک تهیه کنید و لکه را مدت یک ساعت در آن قرار دهید تا پاک شود.

۱۱– لکه روی چرم

پنبه ای را با روغن زیتون آغشته کنید و روی چرم بکشید و بعد با یک پنبه تمیز و نمدار روی چرم را پاک کنید.

۱۲– لکه واکس

اگر لباس یا فرش شما به واکس آغشته شده ابتدا لکه را خیس کرده روی آن مایع ظرفشویی ریخته ماساژ دهید بعد با پارچه ی نمدار آن را خوب تمیز کنید . چنانچه به این روش لکه بر طرف نشد پنبه را به الکل آغشته کنید و روی لکه بمالید.

 

۱۳– لکه شکلات

 

ابتدا باقی شکلات را را پاک کرده سپس یک پارچه سفید را چند لایه تا کنید و زیر پارچه در محل لکه قرار دهید . حال به نسبت مساوی آب و الکل را مخلوط کرده با پنبه روی محل بکشید و با پنبه دیگر روی آن را خشک کنید . چنانچه با این روش لکه پاک نشد می توانید از آب اکسیژنه استفاده نمایید و در آخر پارچه را با آب ولرم و صابون بشویید.

۱۴– براق کردن مجسمه و سنگ های مرمر

برای براق کردن مجسمه های مرمر یا سنگ روی میز ی هیچ چیز بهتر و ساده تر و سریعتر از لیموترش و نمک نیست . در یک لیوان مقداری آبلیمو بریزید و با کمی نمک خوب حل کنید. بعد با یک مسواک روی سنگ ها یا مجسمه ها بمالید و بعد پارچه ای پنبه ای نمدار روی آن بکشید.

۱۵– چاره رنگ و کثیفی چینی ها

بهترین راه چاره این است که ظروف چینی را مدت کوتاهی در آب سرد محتوی آبلیموی ترش ( یک لیمو برای دو لیتر آب ) قرار دهید و بعد بشویید.

۱۶– سرکه

سرکه در خانه داری موارد فراوان دارد . اگر در موقع شستن پنجره ها کمی سرکه به آب گرم اضافه کنیم شیشه ها سریعتـــــر و تمیــــزتر پاک می شود .

- اگر در آب تخم مرغ آب پزکمی سرکه بریزیم از شکستن تخم مرغ ها جلو گیری می شود .

- سرکه را در پاک کردن ظروف نقره ای و زینت آلات نقره ای می توانید استفاده کنید . نقره جات را در ظرف سرکه بریزید و آن را بجوشانید .

- کمی سرکه را به آب سرد اضافه کنید و با پنبه روی آینه بکشید بعد با دستمال کاغذی یا روزنامه آن را پاک کنید آینه تمیز و براق می شود.

۱۷– جلوه و جلای لباس های پشمی

برای بازگرداندن جلوه و جلای لباس پشمی ، لباس ها را در آبی محتوی سرکه آبکشی کنید .

پارچه های پشمی پف میکند و جلوه دار می شوند.

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 297 تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:29

حافظه های جانبی ذخیره سازی اطلاعات در رایانه

حافظه های جانبی ذخیره سازی اطلاعات در رایانه

کارت های flash memory

این نوع حافظه که در رایانه به عنوان بخشی از حافظه ی اصلی و برای نگه داری BIOS به کار می رود، در وسایلی مانند دوربین دیجیتال و دستگاه های پخش MP3 روشی برای فشرده سازی پرونده های صوتی به عنوان حافظه ی جانبی و برای افزایش حافظه ی دستگاه های فوق به کار می رود. این نوع حافظه در ظرفیت های مختلف مانند 32،64،128 و 256 مگابایت وجود دارد و در این دستگاه ها در محلی که برای آن تعبیه شده است قرار می گیرد.

نوار مغناطیسی

نوار مغناطیسی که شبیه به نوار ضبط صوت است از یک نوار پلاستیکی تشکیل شده که با مواد مغناطیسی پوشانده شده است. امروزه از نوار مغناطیسی بیش تر به عنوان یک وسیله ی ارزان قیمت تهیه پشتیبان یاد می شود. در این جا نیز داده به صورت نقاط ریز مغناطیس شده ذخیره می شود. نوارهای مغناطیسی در شکل ها و ابعاد مختلف وجود دارند. برای مثال نوار مغناطیسی 2/1 اینچی به صورت حلقه ای و نوار نغناطیسی 4/1 اینچی به صورت کاست وجود دارند. ظرفیت نوارهای مغناطیسی بر حسب چگالی بیان می شوند که عبارت از تعداد بایت در هر اینچ (bpi) است.

کارت های مغناطیسی

این نوع حافظه که بیش تر در کارت های اعتباری به کار می رود از یک نوار مغناطیسی تشکیل شده است که درون کارت قرار گرفته. داده ی ذخیره شده در این نوع حافظه ی جانبی بسیار محدود است و معمولاً شامل اطلاعاتی از قبیل نام، شماره حساب و غیره است. برای مثال اطلاعات ذخیره شده در این نوع حافظه در حدود نصف یک صفحه است.

کارت های هوشمند

کارت های هوشمند شبیه به کارت های مغناطیسی هستند و تفاوت آن ها در این است که درون آن ها یک پردازنده تعبیه شده است. این کارت ها هم چنین قابلیت ورود، خروج و ذخیره ی اطلاعات را دارند زمانی که یک کارت هوشمند در کارت خوان مربوطه قرار می گیرد، می تواند با پردازنده ی یک رایانه ی مرکزی ارتباط برقرار کرده و به تبادل و پردازش مختصر داده بپردازد. از این نوع حافظه بیش تر در کارت های تلفن و کارت های دانشجویی استفاده می شود. در کارت های تلفن، پردازنده به کار رفته در کارت با اندازه گیری زمان مکالمه و نرخ آن مبلغ پرداختی را محاسبه و آن را از موجودی کارت کم می کنند. اطلاعات ذخیره شد در این نوع کارت حدود 250 صفحه است.

کارت های نوری

یک کارت نوری می تواند اطلاعاتی به بزرگی 2000 صفحه را در خود جا دهد. فناوری به کار رفته در ساختمان و ساختار کارت های نوری شبیه به دیسک های نوری است و از آن برای مصارفی چون کارت بهداشتی افراد (شامل اطلاعات و سوابق پزشکی و بیمه یک فرد) به کار می رود. اطلاعات ذخیره شده در کارت های نوری حتی می تواند شامل تصاویر باشد.

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 323 تاريخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:49

دانلود فایل صوتی سوره های قرآن - ترتیل سوره فیل با فرمت mp3

دانلود ترتیل سوره های قرآن

ترتیل سوره الفیل

سوره فیل سوره 105 قرآن دارای 5 آیه می باشد.

 

فرمت MP3

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 370 تاريخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:49

دانلود آنتی ویروس معروف نود 32 ورژن ESET NOD32 Antivirus 9.0.375

دانلود آنتی ویروس معروف نود 32 ورژن 9

ESET NOD32 Antivirus 9.0.375

این آنتی ویروس از معروف ترین و بهترین آنتی ویروس هاست که می تواند بدون این که سرعت رایانه ی شما را کم کند هر نوع فایل آلوده و ویروس را از روی هارد دیسک - فلش دیسک  و سایر مموری ها پیدا کرده و آن را حذف کند.

 

حجم 90 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 297 تاريخ : دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:59

دانلود پاورپوینت کاروفناوری بیماری های دام پودمان نگه داری از حیوانات اهلی کاروفناوری هشتم
http://suherfe.blogfa.com

دانلود پاورپوینت کاروفناوری پودمان نگه داری از حیوانات اهلی کاروفناوری هشتم

پاورپوینت بیماری های دام

با فرمت PPSX آفیس 2013

دانلود پاورپوینت کاروفناوری بیماری های دام پودمان نگه داری از حیوانات اهلی کاروفناوری هشتم

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 301 تاريخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:32

دانلود کلیپ و نماهنگ بهترین آموزگار به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

دانلود کلیپ و نماهنگ بهترین آموزگار

به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

با تبریک هفته معلم به همه ی معلمین گرامی و زحمتکش کلیپ زیر که به مناسبت هفته معلم تهیه شده است را تقدیم می نماییم به شما همکاران گرانقدر

حجم 9 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 283 تاريخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:32

آشنایی با نامه های اداری پودمان امور اداری و مالی کاروفناوری هشتم

http://suherfe.blogfa.com

مطالب کمک درسی جهت تدریس پودمان امور اداری و مالی کاروفناوری هشتم

آشنایی با نامه های اداری

تعاريف اولیه

مکتوب:

واژه ی مکتوب بيانگر مفهوم کلی و عام است، که به تمام نوشته ها اطلاق می شود. مکتوب اداری به گونه های زيادی در سازمان ها رايج است. مهم ترين نوشته های اداری که در حال حاضر از کاربردی مؤثر در سازمان ها برخوردارند عبارت اند از: نامه، گزارش، يادداشت، بخش نامه، صورت جلسه، حکم، دستورالعمل، آيين نامه، اساس نامه، انواع صورت حساب و دفاتر اداری و مالی

دست خط: دست خط نوشته ای است که کسی با دست خود آن را نوشته باشد. به آن دست نوشته نيز گفته اند. دست خط معادل واژه ی يادداشت است. بعضی اوقات در سازمان های دولتی برای تسريع در انجام امور از يادداشت استفاده می کنند. يادداشت های اداری می تواند با دست، نوشته شود و در صورتی که در دفتر انديکاتور ثبت گردد جنبه ی رسمی هم خواهد داشت.

نامه ی اداری در مفهوم کلی

از نامه های اداری تعاريف زيادی در دست است، که با نگرشی کوتاه در آن ها می توان نتيجه گرفت کليه مکاتباتی که در داخل اداره يا خارج از آن، يا از سازمانی به سازمان ديگر، درباره ی انجام يافتن کارهای اداری مبادله می گردد، نامه ی اداری ناميده می شود. با بيانی ديگر نامه ی اداری را می توان چنين تعريف کرد:

هر نوشته ای که حاوی يک يا چند موضوع اداری بوده و به عنوان وسيله ی ارتباط در داخل و خارج وزارت خانه، سازمان يا مؤسسه مورد استفاده قرار گيرد اصطلاحاً نامه ی اداری ناميده می شود.

مشخصات نامه های اداری:

نامه های اداری دارای مشخصات ويژه ای است که آن را از ساير نامه ها متمايز می سازد.

ويژگی هايی که باعث مشخص شدن آن ها از نامه های عادی می شوند، عبارت اند از:

- سرلوحه و شماره و تاريخ

- عناوين گيرنده و فرستنده و موضوع

- متن

- امضا و مشخصات امضا کننده

فقدان هر يک از اين موارد به رسميت نامه (از جنبه ی اداری) خلل وارد می کند.

انواع نامه های اداری

در ادارات و سازمان ها گونه های متفاوتی از نامه ها مبادله می گردد. اين نامه ها با شکل ها و کاربردهای مختلفی به جريان می افتند. تنوع فوق العاده ی نامه های اداری ايجاب می نمايد که آن ها را از دو ديدگاه سطوح سازمانی  و ماهيت کار مورد بررسی قرار دهيم.

نامه های اداری از ديگاه ماهيت کار: به طور کلی نامه هايی که برای انجام دادن کارهای اداری تهيه می شوند عمدتاً يکی از اين چهار ماهيت را دارند:

نامه های خبری
نامه های بازدارنده
نامه های دستوری و درخواستی
نامه های هماهنگی

نامه های خبری: به وسيله اين گونه نامه ها، نتيجه ی کار به سازمان يا شخص ذی ربط اطلاع داده می شود. نتيجه ممکن است مثبت يا منفی باشد يا اين که به مخاطب اعلام دارد که کار مورد نظر در دست اقدام است. نامه های خبری ممکن است آغاز يا پايان کار را به اطلاع گيرنده ی نامه يا ارباب رجوع برساند.

نامه های بازدارنده: نامه های بازدارنده به نامه هايی اطلاق می شوند که از انجام کار يا بروز حادثه ای جلوگيری به عمل آورد. اين گونه نامه ها اقداماتی را که توسط سازمان يا مؤسسه يا افراد شروع شده و يا در حال شکل گرفتن است، به طور موقت و يا دايم متوقف می کند.

نامه های دستوری يا درخواستی: اين نامه ها که بيش تر نامه های اداری را تشکيل می دهند دستور يا درخواست انجام دادن کاری است که ممکن است از سازمان يا مؤسسه يا فردی خواسته شود يا نتيجه ی کار از آن سؤال گردد.

نامه های هماهنگی: اين گونه نامه ها برای هماهنگی بين واحدهای مختلف سازمان تهيه می شود و ممکن است در موردی خاص بين دو يا چند وزارت خانه و مؤسسه ايجاد هماهنگی کند. از جمله ی اين نامه ها می توان بخش نامه ها را نام برد و يا نامه هايی که رونوشت آن ها برای پاره ای اقدامات
يا اطلاع به فرد يا سازمان يا واحد ديگر ارسال می گردد.

نامه های اداری از نظرگاه ارتباطات سازمانی: نامه های اداری از ديد گاه سطوح ارتباطی، در سازمان ها و ادارات، اعم از بخش دولتی يا خصوصی، به دو گروه عمده ی نامه های داخلی و نامه های خارجی تقسيم می گردد.

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 2492 تاريخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:03

پاورپوینت معیارهای هدایت تحصیلی و حرفه ای پودمان هدایت تحصیلی حرفه ای کاروفناوری نهم
http://suherfe.blogfa.comhttp://suherfe.blogfa.com

دانلود پاورپوینت کاروفناوری - پودمان هدایت تحصیلی حرفه ای کاروفناوری نهم

پاورپوینت معیارهای هدایت تحصیلی و حرفه ای

با فرمت PPSX آفیس 2013

پاورپوینت معیارهای هدایت تحصیلی و حرفه ای پودمان هدایت تحصیلی حرفه ای کاروفناوری نهم

حجم 2 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 435 تاريخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:01

دانلود کلیپ انیمیشن بهینه مصرف کردن انرژی

دانلود کلیپ انیمیشن بهینه مصرف کردن

در این کلیپ انیمیشن موارد درست استفاده کردن از انرژی ها نمایش داده می شود تا با آموزش آن صرفه جویی در مصرف و بهینه مصرف کردن انرژی را بیاموزیم.

مناسب جهت آموزش دانش آموزان کلیه پایه های تحصیلی

حجم 12 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 309 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:51

دانلود تصاویر پشت زمینه برای ویندوز ویستا

دانلود عکس و تصویر

دانلود تصاویر پشت زمینه برای ویندوز ویستا

 

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 314 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:51

دانلود فایل صوتی سوره های قرآن - ترتیل سوره قریش با فرمت mp3

دانلود ترتیل سوره های قرآن 

دانلود سوره قریش

سوره قریش سوره 106 قرآن دارای 4 آیه می باشد.

 

فرمت MP3

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 347 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:51

معرفی مشاغل و حرفه ها آشنایی با حرفه شومینه سازی
http://suherfe.blogfa.comhttp://suherfe.blogfa.com

 معرفی مشاغل و حرفه ها

شومینه سازی

تعريف شغل : مجموعه اي از مهارت ها و قابليت هاي فردي و شغلي جهت توليد شومينه يا بخاري ديواري براي گرم كردن فضا را گويند.

ابزار لازم براي انجام كار : تيشه، كمچه، تراز، دستگاه برش و فرز ، مصالح ساختمان، انواع آجر نسوز، خاك نسوز، متر، دريچه ي بخاري، شومينه براي دود كش ، لوله 15 و 20 سنگ ابزار شده و زينت داده شده با طرح مجسمه اي، شكل حيوان، شكل گُل، مدل رومي، شير اطمينان كامل، هيزم نسوز، منقل، مشعل و............

سيستم نظارت : نظارت مستقيم

محيط كار

توصيف فضاي فيزيكي : فضاي مناسب براي توليد شومينه با تهويه ي مناسب و نور كافي

ساعات كار : ساعات كار تمام وقت مي باشد.

تشريح خطرات احتمالي كار : هنگام برش و فرزكاري ممكن است جسم خارجي به داخل چشم برود. و يا آلودگي و گرد و غبار وارد ريه ها شود و بيماري آسم توليد كند.

محل اشتغال : در محيط كار نياز به تحرّك و جابه جايي وجود دارد.

محيط كار : معمولاً با سر و صدا همراه است.

سر كار با ديگران است يا با وسايل و ابزار : با ابزار آلات و وسايل.

مدرك تحصيلي و آموزش هاي لازم براي شروع اين شغل چيست؟

حداقل مدرك : ديپلم

مدت زمان دوره ي آموزشي : حداقل يك سال مورد نياز است يك فرد در اين شغل استاد بشود.

نوع آموزش : حضوري و عملي است.

چه چيزي باعث شده است اين شغل در مناطق سردسیر رونق داشته باشد؟

به علّت سرماي شديد و نياز خانواده ها در استان های سردسیر اين شغل رونق فراواني دارد و محصول آن مورد نياز همگان است.

چگونه مي توان اين شغل را توسعه داد و در آن پيشرفت كرد؟

براي توسعه، اين هنر گران قدر نياز به تبليغ دارد. حمايت دولت از افراد شاغل با لحاظ كردن سختي كار و انجام بيمه و و تنوع بخشيدن به توليدات امكان پيشرفت به وجود مي آيد.

گزينه هاي استخدامي شغل چيست؟

گزينه استخدامي خاصي ندارد. و شغل آزاد به حساب مي آيد.

چشم انداز آينده ي اين شغل چيست؟

چشم انداز پيشرفت در اين شغل به صورت يكنواخت است و هر ساله تقاضاهاي بيشتري به وجود مي آيد.

حقوق و مزاياي اين شغل چگونه است؟

حقوق به صورت دستمزد در پايان كار پرداخت مي شود. براساس ميزان تقاضا، حق الزحمه افزايش پيدا مي كند.

راه هاي كسب اطّلاعات بيشتر

از فرد استاد كار مي توان اطّلاعات بيش تري در مورد شغل شومينه سازي به دست آورد.

توانايي ها و مهارتهاي لازم براي انجام اين شغل چيست؟

- توانايي هاي كلامي شامل توانايي گوش دادن و فهم اطّلاعات و نظرات شفاهي و استفاده از آن ها

- درك نوشتاري شامل درك اطّلاعات مكتوب

- بيان نوشتاري كه دربرگيرنده توانايي تبادل و انتقال اطّلاعات و نظرات با نوشتن است.

- توانايي ابداع براي ارايه ي ايده هاي خلّاقانه

- توانايي حافظه براي به خاطر سپردن اطّلاعات

- توانايي ادراكي شامل سرعت ادراك تفاوت ها و شباهت ها

- توانايي توجه كه مرتبط با تمركز مداوم و برون حواس پرتي بر يك وظيفه است.

- توانايي هاي حركتي ظريف در استفاده ي صحيح و سريع از دست و انگشتان

- توانايي هاي جسماني اعم از تعادل، هماهنگي، انعطاف و بنيه ي جسماني

- توانايي هاي بصري و شنيداري در ديدن جزييات و توانايي تمركز بر يك منبع صدا.

همچنين مهارت هاي فنّي ،طرّاحي، ساخت، تصحيح ايراد ها و استفاده از دستگاه ها ضروري است.

كدام يك از شخصيت ها در اين شغل موفّق ترند؟

- شخصيت واقع بين كه اغلب با فعاليت هاي كاري عملي و ارتباط با ابزار مرتبط مي باشد.

- شخصيت قراردادي كه اغلب با پيروي از يك سري روش هاي معمول سر و كار دارند

ارزش هاي كاري براي انجام اين شغل :

موفّقيت : يكي از ارزش هاي كاري است كه شاغل در آن اجازه دارد تا از همه ي توانايي هايش استفاده كند و احساس موفّقيت نمايد.

شهرت : در اين شغل امكان ارتقاي شغلي و جايگاه بهتر اجتماعي وجود دارد.

ارتباطات : در اين شغل ارزشهاي اخلاقي، امكان ارايه ي خدمات به ديگران و همكاري با ديگر شاغلان به عنوان مزيتي برتر شناخته مي شود.

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 328 تاريخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:39

دانلود فیلم کارخانه ساخت و تولید طناب بازبان اصلی
دانلود فیلم صنعتی - دانلود فیلم کاروفناوری 

فیلم کارخانه ساخت و تولید طناب بازبان اصلی

مورد استفاده در تدریس پودمان های درس کاروفناوری

فرمت mkv

حجم 19 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 335 تاريخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:35

دانلود تصاویر متحرک از وسایل و ابزار تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات

دانلود تصاویر متحرک

تصاویر متحرک از وسایل و ابزار تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات

از این تصاویر متحرک می توانید در برنامه های آموزشی و اسلایدهای خود استفاده کنید

تعداد 43 عکس

        

حجم 2 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 332 تاريخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:35

دانلود افکت های ویدئویی و تصویری film effects پودمان شهروند الکترونیکی 2 کاروفناوری هشتم

http://suherfe.blogfa.com

دانلود افکت های ویدئویی و تصویری

film effects

کاربران گرامی اگر به فیلم سازی و ویرایش فیلم و زیباسازی آن علاقمند هستید دانلود این مجموعه ارزشمند را از دست ندهید.

در این بسته دانلودی تعدادی افکت بسیار جالب برای قرار دادن در فیلم ها - پاورپوینت ها و سایر برنامه های تولیدی شما قرار دارد که با آن ها می توانید برنامه هایی زیبا و متفاوت بسازید.

حجم 17 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کار...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 308 تاريخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:57